Blizzard: Där har du en höjdarulle!
Inlägg: 1516309
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
Kanske nämnts redan men Sebbe verkar lira mot Modo.
@Timrakollen Ja som det känns nu iaf, feberfri idag så hoppas man är helt frisk imorgon!
@Timrakollen Ja som det känns nu iaf, feberfri idag så hoppas man är helt frisk imorgon!
+ 2