Inlägg: 1517222
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
hubbenorlen: Mjaa men det kanske går att få loss Lander och eller Pääjärvi ändå, det blir ju knökfullt med tex centrar i Edmontons AHL-lag nu.
Regin borde inte va så dyr iaf, han har 1 års kontrakt värt $1mil
Redigerad kommentar