1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1517326

Sv: NHL lockout 2012

Daniel Kungsör: Ganksa givet, men öppnas ES tror jag dom väljer de eller nån annan bra liga, Danska är ju kass.


Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Ingen behöver vara det minsta orolig över att Elitserielag skulle behöva matcha mot NHL-stinna lag från Allsvenskan i en Kvalserie. Elitserien kommer omvärdera beslutet så snart det står klart att lockouten blir långvarig. Om inte tidigare än så...
Nu är man väldigt svulten på framgångar som Timråsupporter men frågan är om man inte skulle bli lyckligare om vårt nuvarande Timrålag tar sig till slutspel, än om ett Timrålag med NHL-spelare klämmer sig in i en topp-fyra-placering i Elitserien?
Jag är väldigt förtjust i det Timrålag som tagit fyra poäng på två matcher mot lag som vi haft jäkligt svårt emot de senaste två säsongerna. De här spelarna vi har i laget just nu verkar ha hjärtat på rätt ställe och ett fokus på sjukt hårt jobb. Mycket glädjande att se!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.