1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1517353

Sv: NHL lockout 2012

Strålman, Regin och Nielsen vore mumma för denna trupp. Helt rätt spelare för TIK där man får in en klassback och två klasscentrar. Förstår om Nubben håller kontakt med dem vid eventuell öppning.

Gillar att han säger: "Det är klart att jag måste kolla upp hur läget är med olika spelare så att jag är förberedd om det skulle bli aktuellt."

För här gäller det att vara beredd och hugga på precis dessa spelartyper och få med sig sponsorer som kan "bära" försäkringskostnadena. In Nubben I trust!


Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012
Vem minns inte sist Strålman spelade i laget? Om jag inte minns helt fel så snittade han över 25 minuter och i många matcher hade han över 30 minuters speltid. Var så jäkla bra!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.