Blizzard: Gillar Strålman, värdefullt med hans skott i PP och dessutom Rightare. Ta hit bums! Fast först måste väl folket i Hockeyligan nyktra till och häva stoppet. Vi får se vad konkurrensverket kommer fram till. Ännu löjligare blev det när Allsvenskan hävde sitt förbud. Anze Kopitar är väl igång med sin broder i Mora nu?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fast först måste väl folket i Hockeyligan nyktra till och häva stoppet.
Vi får se vad konkurrensverket kommer fram till.
Ännu löjligare blev det när Allsvenskan hävde sitt förbud. Anze Kopitar är väl igång med sin broder i Mora nu?