Dream Team: Lite gränsfall på offside där tycker jag... Bellissimo släppte in på plocksidan för övrigt.... Låt nu Jocke stå innan motståndarna kommer på att det är vid plocken de ska skjuta på Bellan!
Inlägg: 1517870
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Bigthelin:Nåja, det sista målet var svårt att ta för Bellissimo då pucken ändrade riktning en bråkdels sekund tidigare. Däremot borde han nypa fast klubban lite hårdare så han inte tappar den :P
+ 1