1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1517924

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20

El Maco: Tycker ändå att Timrå gör en godkänd bortamatch mot Växjö. Vi ska ju komma ihåg att det i fjol såg minst sagt brunt ut mot Växjö i nästan alla matcher.


Vi skapar inte mycket. Vi släpper till en jävla massa skott. Men inte många farliga lägen. Känns som om Timrå lyckas få ut Växjö mot sargen oftast. Överlag en helt okej insats defensivt. Tyvärr saknar vi spets att spela ordentlig kontringshockey. Speciellt när Nordgren inte var speciellt bra.


Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Kerstin_k: Fattas något hos varje spelare,
Om bara viljan, orken och energin som Önerud med fler visar skulle träffa Nordgren o Hedström bland annat, samtidigt som skickligheten som ex de två besitter träffar några av de yngre lirarna så vore de perfekt.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Kerstin_k: Nja, förra säsongen styrde och ställde Timrå rätt bra mot Växjö men lyckades förlora ändå. Nu var man tillbakatryckta större delen av matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.