Inlägg: 1517933
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Per HApps: Timrå spelar en bätttre ishockey än dom gjort på många år.
Hoppas inte det kommer nhl spelare in och förstör detta vi har nåt stort på gång.
+ 3
El Maco:
Japp, vi tar dom på utmattning :)