Blizzard: Just fan. Glömde målfesten mot Modo!
Inlägg: 1517946
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-09-20
Bragd-Birger: Pjesis ;) Ska man tänka kritiskt så är 2 mål mot modo inte godkänt när dom matchen innan släppte in 5 och matchen efter 7... Hur jävla dåliga är vi framåt då :P?