+ 2
Inlägg: 1519304
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: ja . Men corso hade för mycket ballar för att sitta inne i en garderob och snyfta om de utan berättade de för alla. . Rätt säker på att perra var informerad om hans åsikt också
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: eftersom ett hockeylag inte är en demokrati och eftersom man inte har rätt att säga vad man vill till media så tycker jag tvärtom, att det var värdelöst gjort av corso. Dessutom har jag svårt för lipsillar som gråter ut i media. Ingen utanför laget behövde veta det han berättade.
+ 1
Perra är ingen bra tränare, och det såg Corso naturligtvis.
Kanske inte världen bästa taktik, men Corso var nog väldigt frustrerad över Perras inkompetens. Precis som många andra verkar ha varit.