Inlägg: 1519318
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Slentriantänkandet klätt i ord "det är inte ens fel attt två bråkar" verkar vara en sanning för dig. Tyvärr speglar dina inlägg det. En annan brist är tydlig: Du saknar grundläggande kunskap i ämnet grupputveckling. Dessutom borde du veta att coachen inte är den som väljer spelare. Han skall göra det bästa av de spelare, som erbjuds honom av den som har pengarna. Perras resultat efter 2 säsonger: Sist i elitserien!!
Sv: Apropå nånting...
Olle: Men vänta nu. Vet du anledningen till att Corso får lämna Ryssland? Eller antar du bara att han ställt till problem där också?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Olle:Han hade väl inte bara en konflikt med Perra, han hade väl konflikt med både Pikken och Halonen... Eller?
Edit: men det kanske beror på att det är fel på coacherna där också? Och coacherna i Ryssland, dom är det definitivt fel på, buuuhuu stackars Daniel Corso.
Redigerad kommentar