KORITFW: Ja, för tänk vad som kunde ske om vi tog och sköt lite mer..
Inlägg: 1519416
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Robin Sterner verkar inte få alltför mycket speltid iår. Tycker man borde ge honom chansen, kanske bänka Crippe som var väldigt blek senast.
+ 1