+ 3
Inlägg: 1519638
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Skarin: Festligt, ja verkligen! En trepoängare skulle sitta fint nu. I kväll blir det besök på Allstar i S-vall för att se matchen. Jag hoppas det blir mycket folk och bra stämning. Mitt tips 2-4, sista i tom bur.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Skarin:
Rögles Svenska fans sida verkar ha räknat ut er innan nedsläpp. Snacka om att Jinxa matchen. Håller på er ikväll.
Ps. Syftar på rubriken.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Skarin:många som sågat Timrå ik´s spelare har nog fått sig en tankeställare...
+ 1
Ikväll ska det bli mycket spännande att se Max Friberg, som haft enorma problem så här långt. Han har varit rent ut sagt bedrövlig skulle jag vilja säga. Jag varnade redan innan serien att firma Boyce-Friberg skulle få det mycket tufft. Boyce är väl den som ligger närmast till hands att hålla utanför laget då Robin Lindqvist får upp ångan igen.
Det vore gudomligt festligt om vi vann ikväll.