Skarin: Festligt, ja verkligen! En trepoängare skulle sitta fint nu. I kväll blir det besök på Allstar i S-vall för att se matchen. Jag hoppas det blir mycket folk och bra stämning. Mitt tips 2-4, sista i tom bur.
Inlägg: 1519692
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
John K: Går du till Olearys får du träffa några tikare :)
RobLindqvist72 kul att se matchen på olearys med jocke och @Stenqvist33. Tar med sonens snutte & napp ifall@Stenqvist33 blir trött och grinig!#snart18
RobLindqvist72 kul att se matchen på olearys med jocke och @Stenqvist33. Tar med sonens snutte & napp ifall@Stenqvist33 blir trött och grinig!#snart18