Blizzard: han har snyggast mask i alla fall. Äh, det är egentligen en stackars period vi dömer honom efter, var liite tålmodig.
Inlägg: 1519748
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
KORITFW:
mattias - 74: Själv tyckte jag Lundström krossade allt i målvaktsfrågan i KS, säger ju en del om lagen som var med i KS...eller kanske en del om Lundström, vem vet.
Bellisimo, tack men nej tack. Vi är fortfarande ett ES lag och har ES krav. Hade vi åkt ner så hade jag kanske velat se honom i TIK.
Bellisimo, tack men nej tack. Vi är fortfarande ett ES lag och har ES krav. Hade vi åkt ner så hade jag kanske velat se honom i TIK.
| Blizzard | Svara | Gilla |