KORITFW: jag utår inte från en period när jag dissar honom.
Inlägg: 1519751
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Tycker inte att man ska gnälla på crippe. Kinte så länge alex larsson spelar så jävla blekt som han gjort hittills i år... Jonathan Carlsson hamnar ofta
I bekymmer med tycker jag... Annars tycker jag detta är en riktigt fin match so far som ankan säger...
I bekymmer med tycker jag... Annars tycker jag detta är en riktigt fin match so far som ankan säger...
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Blizzard: Kan framförallt våra forwards göra sitt jobb ikväll så tror jag inte vi behöver oroa oss så mycket för att Bellans insats blir avgörande.