1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614824 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1520270

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Även om man är beredd på att örfilas tebaks till verkligheten gäller det som du säger att passa på att njuta. Matchen igår var t ex helt underbar. Utskåpning i första, hårt i andra och heroiskt fredande i den sista. 5+ i underhållnings-/njutningsfaktor!

Hoppas det blir lite folk i morrn. Det här laget förtjänar verkligen det, till skillnad från de senaste årens upplagor.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Man mådde som en kung efteråt. Ja, som man förtjänade, faktiskt. Sen är det förstås störtskönt att följa en sån match på bästa Fred Flintstonemanér med ett konstant knapprande på F5 på både swehockey´s målservice och live-bloggen på Hockeypulssajten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.