superfalle: Ja, precis, men varför har man som elittränare inte förmågan att ta till sig av nya idéer? Eller söka hjälp för det! Jag tycker det är pinsamt att karljäveln tillåts hålla på!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
superfalle: Ja, precis, men varför har man som elittränare inte förmågan att ta till sig av nya idéer? Eller söka hjälp för det! Jag tycker det är pinsamt att karljäveln tillåts hålla på!
Kom ihåg och kjama varandra i trafiken!!!