Olle: Verkar som Steen dominerar en smula i Modo. Två ass och ett mål mot HV...
+ 3
mikenomad: Ja ska kanske övriga lag börja agera nu när dom ser hur nyttig Modos fuskspelare kan vara för dom? Har man råd att inte agera?
Vi har väl som vanligt inte råd att agera men jag tänker på övriga lag i den här ligan.
Redigerad kommentar