Inlägg: 1520639
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Jajamen... Bellissimo, värdelös. Tre tavlor. Jag är inte förvånad. En sån fladdrig spelstil håller inte i längden.
Crippe och Hagos bra, resten kan bättre och det gäller framförallt för Sebbe som är iskall.
Hörs, hej!
Crippe och Hagos bra, resten kan bättre och det gäller framförallt för Sebbe som är iskall.
Hörs, hej!
Förödande att det ska behöva bli så här på hemmaplan efter en heroisk insats borta mot Rögle. Laget behövde INTE det här. Inte publiken heller för den delen...
Bryt ihop, kom igen - gnugga fram nya poäng på lördag!