+ 1
Inlägg: 1520703
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Kerstin_k: Jag har aldrig hyllat honom. Tycker han är för sprattlig å släpper alldeles för mycket returer.
+ 1
Ambroo: Upp som en sol, ned som en pannkaka.
Igår Kapanen, idag inte piss värd. Det går fort i hockeyn.