Olle: som aik . Dom hade runt 3000 idag . I huvudstaden . Hockeyn är på väg att dö
Inlägg: 1520719
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
superfalle: Snart kommer folk inte längre att sitta på HS och försöka ragga marginalåskådare till matcherna, istället kommer man att skicka runt mail och pressa sina polare att köpa säsongskort på CMORE så att klubben får mer i tv-pengar istället.
Hockey är ingen sport för knegaren, varken på isen eller på läktarplats.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Skönt att vi fick spräcka nollan i alla fall. Det tar vi med oss samt en bra första perioden.
+ 1