Kerstin_k: Han var väl inte så speciellt lyckad mot HV heller. Jag förespråkar Jocke. Han känns tryggare. Även om han inte är den som gör de där tokräddningarna så vet man vad man får.
Inlägg: 1520746
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Ambroo: Begreppet "tokräddningar" kan ju ses på ur flera vinklar. Jag tycker att Belissimo gör såna då det ibland ser ut som att han nästan bäddar för att få göra en tv-räddning, han positionerar sig sällan riktigt rätt. Han är inte "modern" i den aspekten att han försöker inte att täcka så stora ytor som möjligt, han vill simma runt på isen och göra spektakulära räddningar.
Han returkontroll och hans plockhandske är extremt stora problem på den här nivån. Jocke måste få chansen nu.
+ 1