1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1520752

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27

Var är RocknRolf2 när man för en gång skull behöver honom?

En klassisk skitmatch och jag förmådde ändå se alla 60 minuterna. Varför då kan man undra? Jo det var taffligt och felpassen haglade som jag vet inte vad. Sebbe Erixon ägnade sig åt konståkning och Friberg sköt passningar som en vindögd knivkastare. Men i allt detta elände så fanns det själ och hjärta i form av Yared Hagos och Johan Andersson. Jag kände att jag inte kunde knäppa av TV:n. De där killarna hade bestämt sig för att slita och kämpa trots att de just för kvällen hade sällskap med ett gäng huvudlösa kycklingar. Respekt grabbar!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
FH - avdammad: Instämmer till 100% på Bagarn och Hagos, de symboliserar verlkigen det Nya Timrå IK och jag tycker Rhodin tillhör den kategorin också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.