1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 152100

Bo Martin Lindman i Sportnytt!
Kul med ett reportage om #2 i Sportnytt, inte vilket reportage som helst heller i stil med att han skulle stå lutad över sargkanten i svettigt hår utan exklusivt med en flersekunderssekvens när han öste på makaroner på tallriken tex.

Någon mer än jag som förespråkar fler spelarramsor och smeknamn? Isåfall är Lindman högprioriterad på min lista, vad kan man kalla karln för? Och vad ska han ha för ramsa? Får krypa ner under täcket och dikta lite tror jag. Är det någon som har några idéer eller hört vad han kallas för inom laget? Är ju helt klart bäst om man har gemensamt smeknamn från supportrarna som från lagkamraterna.

Allt detta malande om spelarramsor har väl inte gett så värst bra utdelning ännu men nånting ska vi ju ändå kunna kläcka.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.