1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521562

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Säg inte för mycket nu. Om tio omgångar kan det vara vi som sladdar i tabellen medans AIK segat sig uppåt. Monty har allt en del att bevisa än innan han hamnar på demon-kontot.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja, la jag inte till en sån liten "reservation"?

Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger: Skulle vara nåt det. Lätt att börja skylla på Monty om det skulle börja skita sig rejält. Monty & Nubben.

Ja men dom är ju ansvarig över materialet. Jo men visst. Men varför då? Eller jag menar, vilket material?

För mig är Montén bland de bättre tränare vi någonsin haft.

Det gäller att ha två lag bakom sig. Som jag ser det är det AIK och Rögle. Jag måste tro på det.

Hockeyligan for president!

Hockey är en okunnig sport!!11!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.