1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1521929

Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?
Laken: jag bor 19 mil ifrån arenan . Försöker gå i alla fall på 8-10 grundserie matcher . I gengäld så jobbar jag med ungdomar och kan ibland få med mej ett bra gäng ner . På aik matchen tex så va vi 15 pers på sittplats :) fina slantar

Svarskommentarer

Sv: Hur locka tillbaks gästerna ?
För oss "vanliga dödliga" så är det inget annat än en gåta varför folk inte kommer och tittar när Timrå faktiskt har förmånen att spela i den högsta serien ännu en säsong. De som av någon anledning väljer bort att gå nu måste ha glömt hur otroligt nära det var att vi åkte ur tidigare i våras. 

Hur jävla bortskämda får man bli egentligen? Men det är klart, för egen del är Timrå IK som ens eget kött och blod. Jag har följt laget i över 30 år. I med och motgång. Mest motgång, faktiskt, om man räknar alla säsonger mellan 1982-1999 och lägger till de som varit nu på slutet så har de ett klart övertag. Så om man som mig har stått i hallen när antalet betalande åskådare uppgick till 56 stycken, då går man nu också.
 

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer