John K: kanske finns försäkringsbolag där som är villiga att ta lite mer risker . Eller nåt sånt . Försäkringsbolagen här är väl som övriga sverige . Strikt och fritt från risktagande . Förutom med våra pensionspengar :)
Inlägg: 1522093
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
superfalle: varför det är dyrare i sverige kan även ha att göra med att både Jämtin och OKT spelar här. Två idioter i samma land!
+ 1
Sv: NHL lockout 2012
superfalle: måste "vi" svenska klubbar försäkra spelare i sverige eller kan man försäkra med något utlänskt bolag?