1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1522699

Sv: Apropå nånting...

Dream Team:Barnsligt? Nämen nu - vad vore HS-livet utan lite psykningar, gnäbb & bjäbb?? Vi kan väl inte bara sitta o berömma er, bara för att ni slog Schtaaan? Ja, men OK , Grattis dårå! :-)

Nä, psykningar o sånt e roligt, men det finns ju gränser , som ibland tyvärr underskrids, med råge. O det från alla håll, alla böcker ( som är aktiva, vilket inte längre är många).


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zigge: Hehe.. nejdå, ingen fara. Det var bara jämförelsen som kändes lite ogenomtänkt bara. Det var därför jag knöt an till vårt senaste möte.
Fast det är klart, tabellen ljuger inte och där har ni redan runnit ifrån och ska också så göra med det material ni har. 

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer