1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1522887

Sv: Apropå nånting...

Bragd-Birger: Detta har jag varit emot hela tiden. Kan inte förstå hur i he....e Timrå kan ha varit positiva till att ta in lockoutspelare.

Det har väl varit uppenbart för alla att det inte finns så mycket som en sekin i Timrås kassakista. Man har ju inte kunnat värva in en hyfsad förstecenter redan innan säsongen började, därför att pengar saknades.

Så det bästa för Timrås del hade ju varit om INGET lag hade kunnat förstärka öht.

Det absolut värsta som kan hända är ju om AIK, Rögle och Växjö förstärker sina lag med ett par NHL-spelare, då kommer det här förmodligen att se ut som förra säsongen - toksist!

Med den skillnaden att även kvalseriemotståndarna kommer grymt förstärkta...

Se för fan till att få igång NHL !!!!!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: Nolander och Nubben måste ha "glömt"  att kolla skattkistan vid första röstningen..

Sv: Apropå nånting...

Då har jag inhandlat ett webbhotell och med det kom även en ny domän, skitskoj! Så för alla som är intresserade så är ni välkommen att surfa in på min nya sida:

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer