Då har jag inhandlat ett webbhotell och med det kom även en ny domän, skitskoj! Så för alla som är intresserade så är ni välkommen att surfa in på min nya sida:
hockeysnackaren: hörru, den här reklambyrån drivs ensamt av en otroligt talangfull sundsvallskille som går i min klass, han skulle nog kunna få ihop någon skitsnygg design åt dig för en rimlig peng :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då har jag inhandlat ett webbhotell och med det kom även en ny domän, skitskoj! Så för alla som är intresserade så är ni välkommen att surfa in på min nya sida:
Redigerad kommentar