1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1523189

Sv: Apropå nånting...

Huge: Du kan ju inte hålla på med det här hårklyveriet i varenda diskussion du kastar dig in i. Brynäs har påpassligt varit framme och tillfälligt värvat en spelare som aldrig skulle finnas tillgänglig för Brynäs om lockouten inte var ett faktum.

Och när jag säger "aldrig" så tänker jag mig inte ett scenario där Cody tex förlorar ena benet i en krokodilolycka, blir dumpad av Toronto och SEN upplockad av brynäs.

I praktiken så tar man tillfället i akt och skaffar sig en fördel gentemot de andra lagen, precis som Frölunda och Modo gjort. I praktiken så kommer man att förlora spelaren på samma grunder som modo och frölunda blir av med sina spelare, nämligen om spel i nordamerika återupptas.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle: Joho det är ju det han kan. Det är ju Huge.

Jag blir förvånad över hans princip-resonemang...det är inte i linje med vad han brukar hävda när det gäller andra.
Vad är det för ord nu igen han brukar använda? Någon?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.