1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1523200

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Det tar emot att skriva det, men Modo kan ha nåt stort på gång. Möjligen är de inte lika homogena som Saik och HV men de har ganska ruggiga toppar...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: modo har jag hållt uppe högt i tanken hela försäsongen, har faktiskt inte förstått varför så många tippat dom 9-12. Dom har ett bra lag på papperet. 

 

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Alexander Steen var värvningen som var tungan på vågen. Att sen RitOla blev friskförklarad 2 sek senare var ju inte heller helt fel för dom.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Satt just och tänkte på det. Modo är laget man inte vill möta just nu. Sen tror jag inte att dom andra lagen kommer att sitta och bara titta på när en spelare som Steen leker hem poängligan och egenhändigt tar modo till slutspel, dom andra lagen bara måste ju börja agera snart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.