haggen: Jag håller med dig, trodde också han skulle bli lite av en MPS. Han har dom attributen till att bli det. Han måste som sagt in mer framför mål, spela mer rakt.
Jag tror också på Sebbe, det känns som att han börjar få bort rosten på skenorna nu. Dags för honom att hänga en!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
haggen: Jag håller med dig, trodde också han skulle bli lite av en MPS. Han har dom attributen till att bli det. Han måste som sagt in mer framför mål, spela mer rakt.
Jag tror också på Sebbe, det känns som att han börjar få bort rosten på skenorna nu. Dags för honom att hänga en!