1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1523652

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Man kan ju se det som att chansen för oss Zäta att spela i timrå ökar, ju fler spelare som ansluter till andra lag? Zäta kanske inte är så förtjust i att betala 1.000.000 kr/mån i 7 månader om vi ligger på en slutspelsplats. Ligger vi däremot på kval med 3 månade kvar, då kanske han är villig att lägga ut dom tre miljoner kronorna som återstår.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Olle:

Eller så är det precis tvärtom. Om vi ligger på slutspelsplats så kanske det känns roligt att komma hem och spela slutspel med klang och jubel. Ligger vi däremot i botten och hamnar i KS så kanske det inte lockar lika mycket att komma hem och ha allt att förlora och riskera att vara med och spela ner klubben i AS.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.