+ 1
Inlägg: 1523831
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sven.Savage: Skillnaden mellan riktig texmex och mexikansk mat är ganska liten. Men den svenska varianten är ju direkt äcklig.
Sv: Apropå nånting...
Sven.Savage: Men du..."Kuleå"...den var småfestlig. Snarare "Hugg o slå, Fuleå" va...;)
+ 1
He he, många smakrika åsikter om Tacos:-) Men till Blizzard om guacamole - det är ju skitgott, juh! Men inte när det serveras som sådan där smaklös grönaktig ärtpuré liknande konsistens.
Tillverkar du Guacamole själv kör du bäst så här: Hacka upp lök, tomat, Chiles Jalapenos och blanda tillsammans med Avocado. OBS! Blanda! Då får du perfekt konsistens; att köra fram en puré med mixer är ett elände. Och kom ihåg att ha finhackad koriander till, annars blir det inget:-)