mikenomad: Eller hur! Man kan ju uttrycka det så här trevligt också: "Hugg och slå, Kuleå" - det skulle säkert steveroper ha gjort;-)
Inlägg: 1523879
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sven.Savage: Hehe...äh, den duktigpettern..
Ang. tacos så kan man ju säga som min gamle arbetskompis dr. Hägglund (65 +): "Tacos? Jävla leksaksmat!"
Ang. tacos så kan man ju säga som min gamle arbetskompis dr. Hägglund (65 +): "Tacos? Jävla leksaksmat!"