El Maco: mums för all god mat, tur man ätit så man kan koncentrera sig på match.
Många frilägen redan under första halvan av perioden och nu PP för Timrå sedan Olausson inte tilläts hålla i Hagos klubba; det måste vara nån svinjävla regel att inte få hålla klubba ens.
Och satan-i-gatan: Lille Friberg pangar in 1-0. Shit!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
El Maco: mums för all god mat, tur man ätit så man kan koncentrera sig på match.
Många frilägen redan under första halvan av perioden och nu PP för Timrå sedan Olausson inte tilläts hålla i Hagos klubba; det måste vara nån svinjävla regel att inte få hålla klubba ens.
Och satan-i-gatan: Lille Friberg pangar in 1-0. Shit!