Angående matchen så är detta en bra tråd att hålla sig i. Blir lättare att följa med i diskussionen då.
Inlägg: 1523936
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2012-10-06
Hälge: Klokt. Men kan man inte döpa om tråden, så det går ännu bättre? Jag föreslår "6 oktober 2012: den underbara vändningen av Luleå Hockey!"