Sorry, Timrå, matchen sammantaget kunde gått åt vilket håll som helst.
Efter första var det Timrås, men Luleå borde vunnit efter en fin andra, så vände det igen och Timrå var i tredje närmare en vinst. För bonuspinnen kunde det blivit er likväl som vår, men nu gick det till oss.
Lycka till på tisdag mot Värsta Köplustan, Timråiter!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sorry, Timrå, matchen sammantaget kunde gått åt vilket håll som helst.
Efter första var det Timrås, men Luleå borde vunnit efter en fin andra, så vände det igen och Timrå var i tredje närmare en vinst. För bonuspinnen kunde det blivit er likväl som vår, men nu gick det till oss.
Lycka till på tisdag mot Värsta Köplustan, Timråiter!