1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524276

Sv: Z till TIK under lockouten?

Jag förstår båda sidor. 

Snilleblixt! Låt säga att vi får han 3-4 mån. Zäta betalsr hälften av summan varje månad och TIK/Sponsorer/Fans andra hälften?

Deal?


Svarskommentarer

Sv: Z till TIK under lockouten?

Mackelito: Ja, går det att lösa så! Allt som gagnar TIK är bra!

Men det jag funderar över är, finns det andra (or)saker som gör att Z inte kan komma? Kan Detroit säga nej? Skattemässiga orsaker? O.s.v.

Någon som har insikt?
Eller är det enbart dessa försäkringspengar det handlar om?


Sv: Z till TIK under lockouten?
Mackelito: Men det är ju en rätt jädra ointressant duskussion så länge Timrå inte vill ta in nhl-spelare.
Jag vill gärna se Z i laget men att skramla med bössor till mångmiljonärer känns på något mysko vis lite konstigt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer