1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524433

Sv: NHL lockout 2012
Skarin: Fair enough. Tycker bara att det är märkligt att först antyda att jag/Ö-nisse fantiserar när vi hänvisar till Nubbens tidiga 'tillåt NHL-spelare i elitserien nu!!1', sen vara helt ointresserad av vidare diskussioner när du väl fått det.
Får man - icke sarkastiskt och ärligt nyfiket - fråga vilken syn du delar?Ska vi tillåta LO-spelare i elitserien? Omedelbums?

Svarskommentarer

Sv: NHL lockout 2012

Bragd-Birger: Det ska vara samma regelverk för samtliga ligor i Sverige ang lockoutspelare! Alltså ett ja eller nej redan från start. Inte olika regelverk. Ok, hallå?
I aug/sep hade jag röstat ja. Eller röstat och röstat. Har hela tiden sagt att jag haft alldeles för dålig koll på det här. Nu vet jag än mindre. Inte minst eftersom Zäta kommer Zug(a) säsongen ut.

*Samma regelverk.

*Strålman-Zäta.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer