Bragd-Birger: Det ska vara samma regelverk för samtliga ligor i Sverige ang lockoutspelare! Alltså ett ja eller nej redan från start. Inte olika regelverk. Ok, hallå? I aug/sep hade jag röstat ja. Eller röstat och röstat. Har hela tiden sagt att jag haft alldeles för dålig koll på det här. Nu vet jag än mindre. Inte minst eftersom Zäta kommer Zug(a) säsongen ut.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Bragd-Birger: Det ska vara samma regelverk för samtliga ligor i Sverige ang lockoutspelare! Alltså ett ja eller nej redan från start. Inte olika regelverk. Ok, hallå?
I aug/sep hade jag röstat ja. Eller röstat och röstat. Har hela tiden sagt att jag haft alldeles för dålig koll på det här. Nu vet jag än mindre. Inte minst eftersom Zäta kommer Zug(a) säsongen ut.
*Samma regelverk.
*Strålman-Zäta.