Skarin: Ja det hade vi, bullen min. Det här känns skit, och ingen av oss är vinnare. Lockouten 2012/13 är en jävligt onödig historia.
Inlägg: 1524464
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
Bragd-Birger: Det är väl aldrig bra när sådana här stora saker blir en del av vardagen, alltså lockout. Det blir en soppa och en oviss tid. Inte minst i Sverige där det skiljer sig mot för andra länder. Framförallt har de olika ligorna olika regelverk, vilket bara det är ur-löjligt.
Jag hade räknat med Strålman tillsammans med Zäta under några månader. Då hade det sett rätt så bra ut. Kan jag tro.
Jag hade räknat med Strålman tillsammans med Zäta under några månader. Då hade det sett rätt så bra ut. Kan jag tro.