Inlägg: 1524472
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
Skarin: Jag har haft en dålig feeling inför hela den här lockouten, just med tanke på Timrås extremt ansträngda ekonomiska läge. Trist att dom vibbarna den här gången visade sig korrekta.
Än så länge, ska tilläggas. Den stora invasionen är inte här än, och med tanke på dom långa kontrakten/dyra försäkringarna är det inte givet att det blir någon Bonanza a'la 04/05. Det är heller inte omöjligt att det trillar in förstärkning/-ar även till Timrå om dom andra lagen smårustar lite.
Men, ingen Zäta. En död dröm jag gärna varit utan. Är fruktansvärt intresserad av att höra klubbens/Zätas resonemang kring detta.
Än så länge, ska tilläggas. Den stora invasionen är inte här än, och med tanke på dom långa kontrakten/dyra försäkringarna är det inte givet att det blir någon Bonanza a'la 04/05. Det är heller inte omöjligt att det trillar in förstärkning/-ar även till Timrå om dom andra lagen smårustar lite.
Men, ingen Zäta. En död dröm jag gärna varit utan. Är fruktansvärt intresserad av att höra klubbens/Zätas resonemang kring detta.
Sv: NHL lockout 2012
Skarin: Strålman kan ju fortfarande komma eller?
Nubben får jobba in en center o en sniper med Skills oxå. Lite billigare men kanske nästan lika bra. Nåt måste ju göras åt den här stinkande skiten som uppkommit.
Nubben får jobba in en center o en sniper med Skills oxå. Lite billigare men kanske nästan lika bra. Nåt måste ju göras åt den här stinkande skiten som uppkommit.
Jag hade räknat med Strålman tillsammans med Zäta under några månader. Då hade det sett rätt så bra ut. Kan jag tro.