Hockeypuls har tagit bort ena blogginlägget när friberg snackar med Dallas och han kallar luleås J20 för fittor. "det var skönt att vinna över dom där fittorna"
Nu är det borta, stackars friberg, hans bloggkarrär kanske är över nu ;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hockeypuls har tagit bort ena blogginlägget när friberg snackar med Dallas och han kallar luleås J20 för fittor. "det var skönt att vinna över dom där fittorna"
Nu är det borta, stackars friberg, hans bloggkarrär kanske är över nu ;)