Jag tycker att 4600 var en så jäkla stor besvikelse (trots att det var säsongens bästa siffra) att tråden borde få dö. Men nu twittrar ju Timråkollen om utsålt på långsidorna så det kanske är dags att ta 5K mot Frölunda istället? Hyfsat viktigt möte, kul att folk köper biljetter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tycker att 4600 var en så jäkla stor besvikelse (trots att det var säsongens bästa siffra) att tråden borde få dö. Men nu twittrar ju Timråkollen om utsålt på långsidorna så det kanske är dags att ta 5K mot Frölunda istället? Hyfsat viktigt möte, kul att folk köper biljetter.