Timrå Icon: Ytterligare en kväll då man även kommer hålla på Modo lite. Börjar bli en jobbig vana...
Inlägg: 1524680
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det bästa vore ju om MoDo vinner med 1-0 men ändå spelar jädrigt dåligt