jå1: hm, 721 fick jag det till nu, mer nogrann räkning, där jag började med sektionerna med flest lediga platser för att inte tappa koncentrationen. men det var ju bara ännu bättre.
jå1: haha ja ;) det som kan ställa till det är ju ståplats, nu utgår jag ifrån att det blir lika många eller fler som förra matchen där och då får vi säsongens bästa siffra. men kommer det lite på stå så kan det gå åt helvete även om fler sittplatser har sålts.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.