SuperMupster: Är det lite folk i arenan?
Inlägg: 1524766
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Jockz:ingen aning, följer matchen på tv ifrån "twin peak town" :)
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2012-10-09
Jockz: Från sändningen ser det ju väldigt skralt ut :/ Fattar inte hur man kan bo i S-Vall och ändå inte gå på matcherna. För mig hade det varit en dröm att få gå på alla matcher...
+ 2